reklam reklam
ALTIN
 6.717,48
DOLAR
 45,7245
STERLİN
62,1444
EURO
 53,5520
reklam

Pütürge Belediyesi Araç Filosunu Güçlendiriyor

Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük, yurt dışından temin ettiği iş makinelerinin bir kısmının belediyeye ulaştığını açıkladı. 

22 Haziran 2026 14:26
Pütürge Belediyesi Araç Filosunu Güçlendiriyor

 Belediyenin hizmet kapasitesini artırmak amacıyla araç filosuna kazandırılan yeni iş makinelerinin ilçedeki altyapı, yol, çevre düzenleme, tarım ve diğer belediye hizmetlerinde kullanılacağı belirtildi.

 

Konuyla ilgili açıklama yapan Başkan Mikail Sülük, “Yurt dışından temin ettiğimiz iş makinelerimizin bir kısmı belediyemize ulaşmıştır. İlçemize ve kıymetli hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum. Güçlenen araç filomuzla hizmet kapasitemizi artırarak vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin hizmet sunmaya devam edeceğiz. Pütürge’mize hayırlı olsun.” ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
reklam
reklam